Căutați
Filters
Close

Livrare și retur

1.1 Produsele sunt expediate clientului in maximum 72 de ore de la data validarii comenzii.

Ne străduim să expediem în aceeași zi, până la sfârșitul programului de lucru al firmei de curierat. Toate comenzile sosite până în orele 12.00 (în zilele lucrătoare), vor ajunge în maxim 72 de ore din momentul procesării comenzii. Comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică vor fi validate de către reprezentanții noștri de vânzări luni, după validare, urmând a fi expediate în condițiile mai sus descrise.

Adresa de livrare se completează în momentul în care va faceți prima dată cont pe site, cu ajutorul unui formular. Adresa de livrare poate fi aceeași cu adresa de facturare, însă aveți opțiunea să alegeți și o adresă diferită pentru livrare. Vă rugăm să introduceți informații exacte și complete, inclusiv codurile poștale, pentru a putea să vă trimitem produsele unde trebuie.

1.2 Cheltuielile de transport

Cheltuielile de transport pot varia în funcție de destinație, de greutatea și mărimea coletului. Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate la DESTINAȚIE (de către client) sau la EXPEDIȚIE (caz în care costurile de transport se vor adăuga la valoarea facturii; aceasta metodă prezintă avantajul reducerii costurilor de transport, în baza contractului incheiat intre SC BIOSPOT COSMETICS SRL și firmele de curierat partenere. În prezent, costul de transport pentru orice colet în țară mai mic de 3 kilograme este de 19.00 lei ( la acest tarif se pot adăuga km suplimentari sau taxă pentru ramburs în caz că optați pentru aceasta metodă de plată ). 

1.3 Transportul pentru comenzile de peste 190 lei este GRATUIT 

În cazul comenzilor cu o valoare mai mica de 190 lei tariful unic de transport este 19.00 lei prin curier rapid (neincluzând greutatea sau km suplimentari acolo unde este cazul).

SC BIOSPOT COSMETICS SRL nu stabilește în mod independent costurile de transport și nu este beneficiarul acestor sume.

1.4 Condiții generale de returnare:

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 34/2014 în cazul în care cumparatorul este nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale. Produsele se pot returna, în termen de 14 zile lucrătoare de la primire, în ambalajul original și in aceeasi stare în care au fost recepționatefără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Contravaloarea produselor comandate se va returna în maxim 14 de zile calendaristice de la data denunțării în scris a contractului de către consumator. Pentru a îți exercita dreptul de retur trebuie să ne informezi, prin transmiterea unui e-mail la adresa [email protected].

Atenție! Nerespectarea termenului de informare a Biospot.ro privind decizia ta de retragere (14 zile de la primirea produsului) poate atrage pierderea dreptului de retragere și vom considera că ai ales să nu îți exerciți dreptul de a returna produsul.

Te rugăm să ne restitui produsul pe care ai hotărât să îl returnezi în termen de 14 zile de la data la care ne-ai informat în legatură cu decizia ta de retur. Restituirea produsului pe care vrei să îl returnezi, fără a fi comunicat în prealabil decizia ta de retur, nu ține loc de informare și poate conduce la pierderea dreptului tău de retragere. 

Suma înapoiată NU include cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri sau alte semne de uzură precum nici produsele parțial consumate.

Produsele, nu se pot returna decât în ambalajul cu care au fost expediate și împreună cu toate documentele (manual de utilizare, garanție). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnării produselor, iar SC BIOSPOT COSMETICS SRL nu poate fi facută răspunzătoare.

Costul transportului produselor mai sus menționate revine în responsabilitatea clientului. În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, dacă produsul va fi returnat, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de SC BIOSPOT COSMETICS SRL. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de către client. NU se acceptă colete de retur cu plata ramburs.

Dupa ce ati înștiințat BIOSPOT.RO de intenția de retur, printr-un email la adresa [email protected], vă rugăm să expediați produsul, prin curier rapid la adresa SC BIOSPOT COSMETICS SRL - Str. Aurel Vlaicu, nr. 36, localitate Cluj-Napoca, județul Cluj precizând pe colet "Returnare produs". Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expediere. 

Atentie: Nu se acceptă returnarea produsului ramburs. Plata se va face in contul bancar pus la dispozitie de client.

Restituirea sumelor se face în maxim 14 zile de la data la care primim produsele retur.

Clientii care au achizitionat de pe site-ul www.biospot.ro și în urma recepției au constatat produse sparte/curse sunt rugați să trimită e-mail pe adresa [email protected] cu numărul de comandă și produsul/e sparte/curse ( + poza atașată).

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0756.082.476 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa de email [email protected]

Va multumim pentru înţelegere!

Echipa Biospot.ro